Heeei! ...♥

De va verkligen längesedan jag skrev, tror jag :s
Men, jag hoppas att några iallafall tittar på bloggen för annars e de int lönt att ha en men men...
De har hänt lite mkt nu på sistonde.

Jag o min syrra Alex har beställt från CDON.com! :D ÄNNNTTTLLLIIIGGGEEENN!!

Sakerna komemr förmodligen nästa vecka men jag e hos pappa såe jag kan int få dem dåe..
Men jag har iallafall ebställt:

Avril Lavignes skiva ( int den nya)
Vampire Diaries säsong 1 :)
Sims 3
Mary-Kate & Ashley Olsen.En galen dag i new york! :)
Harry Potter & dödsrelikerna del 1! ;D

Jag kommer lägga in en ny bild på mejj tror jah, men mobba int den!

Och juste, Jedward va med på Sommarkrysset! Dem e sååe jävla charmiga! :D

// Tallleee...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0