Heei!<3

Dåe va man hos pappa o de regnar :/

Jag ahr tänkt o jag ska samla massvis med pengar till en resa till USA & där ska jag shoppa på Abbey dawn (ni som inte vet såe e de Avril lavignes affär med hennes klädkolletisoner) (stavning)..

VILL ÅKA!!

Aaa, dem bilderna jag la upp e bilder från hennes affär! skorna e såe klart mina favoriter! :D

Måste ha dem snart! Aja, jag tror man akn beställa från hennes hemsida men de e ju dollar dem kostar där.. :/
Men pappa sa att om jag o min syrra får MVG i ALLA betyg efter 9an såe tar han oss till USA! Jag måste plugga :s

Hoppas vi klarar de, vi får int ens ha VG+ för dåe åker vi int. såe MVG i allt!!

jag måste plugga på dåe...

men men, ny tävling på MSP o de e ju GOODIIISS!! <3 Mööömss! (A)


Ajjaa, pappas kompis kommer till oss på Lördag o sen nästa vecka på Torsdag åker vi kankse till världens bästaste kusiner i Västra Götaland! ;D Hoppas, hoppas, hoppas !!

men men, jag kankse skrive rmer idah, venne, tror de!! O jag aks forsätta klaga på mamma o pappa att vi ska shoppa på Abbey dawn!! <3


Seee yaao// Tallleee ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0