Go'Morn!!

Go'morn Allihopa!
Då har det regnat och jag drömde en mardröm igen, fast det läskiga var en gammal tant xd

Jaja, vaknade med en svans i ansiktet ( asså det va min katt) Sen hörde jag musik och de va min tviling Alex..

Har fortfarande int fixat min blogg men Vive ska kanske hjälpa mej om ca 10 dagar hoppas jag :D

Jaja, ska till pappa idag och jag får absolut iNTE missa Vampire Diaries :)

Jaja, kommer skriva lite om mitt liv nu:

Jag föddes 1998 den 10 Februari, en månad för tidigt för att jag fick ingen mat i magen, Alex tog allt..

2002 föddes min lilla syster.
Jag har 5 syskon.

Och en hamster och 2 katter men Alex har 2 hamstrar.

Förlåt att jag inte skriver så mkt men jag hittar int på ngt xd

Jag kanske e lite trött och vettskrämd, jag tänker på tanten hela tiden xd



(Jag e lättskrämd xd) // Tallleee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0