Lördag!!

Heei! Då va de Lördag o ska snart gå o handla ( hoppas jag, det blir ingen Lördag utan Lördagsgodis) Har lite egna fickpengar så ska nog handla lite eget, kanske ngn ny tidning, jag såg en som de va några bilder med Cody Simpson i ;D

Han e ju bara så himla söt! <3

Har ätit MC'donalds, skiit gött som vanligt.

Just nu tittar jag på ''Föräldrafällan'' med Linsay Lohan, den e skiit ball xd
Jag hoppas att ngn följer min blogg elr iallafall tittar påd en xd annars e dde ju inte lönt att skriva.. men men, jag vill klippa och färga mitt hår ;) Helt klart brunt, komemr nog göra de snart, när jag får xd

Jag har trökigt men försöker ha kul, det går ju sådär, men jag hatar att det har regnat o att de blåser, annars hade jag ju kunnat göra ngt där ute. Snart börjar skolan, ledsen att påminna er xd Aja, om ca 2 månader ;P

SKIT BALLT! Jag börjar inte förän 23 Augusti, men då börjar lixom en kille jag har varit ihop med där...PIIINIIT!
Han gjorde slut för att han tkr jag e ful :/ Bara azzå TACK SÅ MKT!


Aaa, jag ahr ju skrivit rätt så mkt men jag komemr skriva mer, abra så ni evt kommer jag typ abra lägga in en gång per dag tror jag, omd e nu e möjligt.. Kommer nog lägga in bilder oxå, Om de nu går mer ...

men men, jag e en killtjusare o kilalr e mitt liv xd Ser jag en söt kille, kommer det fjärillar i magen xd
Det e pisnamt om jag ser ngn på stan och jag börjar rodna xd

Lite om mej nu:

Namn: Tanja
Ålder: 13 år
Bor: Sverige, Skåne :) världens bästa Län elr vad de heter xd
Bästa Film: Scary movie helt klart xd
Bästa citat ur scary movie: ''Run Bitch, RUUUUUUUUUUUUUUUUN'' xd

Högsta Önskan: Att bli en känd skådespelerska och bo i Holly Wood o så klart att ngn gång (SNART) träffa Cody Simpson o verkligen säga att '' His Eyes Are Blue And My Love is True'' <3

Har int så mkt mer att skricva men, höres sen <3

Ps. Jag kommer ngn gång träffa Cody Simpson <3

Ps2. I Midsommar ska jag få sova i vår nya husvagn! :D


// Tallleee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0